Apmokėjimas

anivet.lt internetinėje parduotuvėje už prekes galite atsiskaityti šiais būdais:

  • Banko pavedimu
  • Mastercard / Visa mokėjimo kortelėmis
  • Apple Pay

Klientas už užsakytas prekes atsiskaito išankstiniu būdu per SEB.lt sistemą. Tai patikima, saugi ir sparti internetinių atsiskaitymų sistema. SEB.lt paslaugų vartotojai yra apsaugoti nuo duomenų vagysčių ir praradimų, nes operacijų saugumas užtikrinamas naudojant pažangiausias informacines technologijas.

Mokestis už transportavimą nurodomas, kai suformuojamas užsakymas, iki jo patvirtinimo.

 

Prekių pristatymas

anivet.lt internetinėje parduotuvėje įsigytas prekes pristatome Lietuvoje dažniausiai per 2–10 darbo dienas. Prieš pristatant siuntą kurjeris susisieks su Jumis, Jūsų nurodytu kontaktiniu telefonu. Savaitgaliais ir valstybinių švenčių dienomis užsakymai nėra pristatomi.

Prekių pristatymo būdai: kurjeriu Jūsų nurodytu adresu arba į Omniva (siuntos iki 16 kg svorio), Itella (siuntos iki 31 kg svorio) paštomatus.  Užsakytas prekes taip pat galite nemokamai atsiimti adresu: K. Baršausko g. 77-9, Kaunas, darbo dienomis nuo 10:00 – 18:00 val.

  • Prekių pristatymas yra nemokamas, kai siuntos vertė 35 € ir daugiau.
  • Kai siuntos vertė mažesnė nei 35 €, vienos siuntos pristatymo kaina visoje Lietuvoje:
  • 2,99 € renkantis pristatymą į LP Express/Omniva/Itella paštomatą.
  • 3,99 €  renkantis LP Express/Itella kurjerio pristatymo paslaugą.
  • Siuntos į Kuršių Neriją yra apmokestinamos papildomu 21 € pristatymo mokesčiu, nepriklausomai nuo užsakymo sumos.
LP Express paštomatas 2,99 €
LP Express kurjerio paslauga 3,99 €
Omniva paštomatas 2,99 €
Itella paštomatas 2,99 €
Itella kurjerio paslauga 3,99 €
Atsiėmimas: K. Baršausko g. 77-9, Kaunas 0,00 €

Atkreipiame dėmesį, kad atsiskaitant bankiniu pavedimu, mokėjimo kortele, Jūsų užsakymas bus pradėtas vykdyti tik gavus apmokėjimą ir jį užregistravus apskaitoje.

Klientui nurodžius neteisingus siuntos pristatymo duomenis (gavėjo vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, kontaktinis telefono numeris), gali keistis užsakymo pristatymo terminas. Pasikeitus pristatymo duomenims, prašome kuo skubiau mus informuoti el.paštu info@anivet.lt arba kreiptis telefonu +(370) 671 55300.

Užsakius skirtingos rūšies prekes, kurios gabenamos iš skirtingų sandėlių, galimi atvejai, kad prekės bus pristatytos ne vienu metu.

Priimdami siuntą būtinai patikrinkite siuntos būklę. Pastebėję siuntos pažeidimą, turite teisę siuntos nepriimti. Priėmus siuntą, laikoma, kad siunta buvo pristatyta be pažeidimų.

Jeigu Kliento nurodytu adresu ir su Juo suderintu laiku prekės pristatomos, tačiau Klientas nerandamas, arba jei Klientas iš siuntos pristatymo punkto (Omniva/Itella paštomato) laiku neatsiima siuntos (per 7 dienas), tokiais atvejais Klientas neturi teisės reikšti pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo ir reikalauti pardavėjo kompensuoti esamo ar pakartotinio pristatymo išlaidas. Neatsiėmus iš paštomato siuntos per transporto kompanijos nurodytą terminą ar nepriėmus siuntos iš kurjerio (kai siunta sugrįžta pas siuntėją) prekių pristatymo mokestis Klientui negrąžinamas. Tokiu atveju Klientas prekes gali atsiimti  pas siuntėją arba prekių pristatymo paslaugą užsakyti pakartotinai.

Gavęs mokėjimą pardavėjas Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųs Jūsų užsakymo patvirtinimą.

Nenumatytais atvejais, kai siuntos pristatymo terminas prasitęsia, ar siuntos pristatymas tampa neįmanomas, nedelsiant Jus informuosime telefonu arba el.paštu.