1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. anivet.lt internetinėje parduotuvėje prekyba vykdoma vadovaujantis anivet.lt prekių pirkimo-pardavimo taisyklėmis.

1.2. Klientas prieš užsiregistravimą privalo susipažinti su taisyklėmis ir pažymėdamas varnelę pažymi, kad su jomis sutinka.

1.3. Užsiregistravęs vartotojas ir suformavęs užsakymą, tampa parduotuvės Klientu, kuris įgyja taisyklėse nustatytas teises ir pareigas.

1.4. Pardavėjas turi teisę bet kada apriboti Kliento teises arba panaikinti registraciją, jeigu Klientas nesilaiko taisyklėse nustatytų sąlygų.

1.5. Atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktus pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu iš anksto neįspėdamas Kliento pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles. Naujos taisyklės įsigalioja nuo jų patvirtinimo dienos. Kliento užsakymai pateikti iki taisyklių pakeitimo įvykdomi pagal užsakymo pateikimo metu galiojančias taisykles.

1.6. Pardavėjas nėra atsakingas ir nekompensuoja Klientui jo patirtos žalos, kuri kyla dėl taisyklėse numatytų sąlygų nesilaikymo.

2. KLIENTO ASMENS DUOMENYS
2.1. Vartotojas turi užsiregistruoti pardavėjo svetainėje anivet.lt registracijos metu pateikdamas prašomus asmens duomenis.

2.2. Kliento registracija patvirtinama automatiškai, o nurodytu el. pašto adresu išsiunčiamas laiškas su Kliento prisijungimo informacija.

2.3. Klientas sutinka, kad pardavėjas turi teisę tvarkyti Kliento asmens duomenis, šiose taisyklėse nurodytais atvejais ir tikslais.

2.4. Pardavėjas patvirtina, kad Kliento asmens duomenys bus naudojami Kliento identifikavimui užsakant prekę, užsakytų prekių pristatymui.

2.5. Klientas įsipareigoja saugoti savo prisijungimo prie parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti jokiai trečiai šaliai. Pažeidus šią taisyklių sąlygą visa su tuo susijusi atsakomybė tenka Klientui. Klientas sužinojęs apie jo prisijungimo duomenų atskleidimą nedelsdamas apie tai informuoja pardavėją, kuris atsižvelgdamas į Kliento pranešimą užblokuoja Kliento prisijungimą. Dėl pakartotinio Kliento registracijos aktyvavimo šalys susitaria atskirai.

2.6. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti Kliento asmens duomenų ir su užsakymu susijusios informacijos jokioms trečioms šalims, išskyrus pardavėjo partnerius, teikiančius prekių tiekimo ir pristatymo ar kitas su Kliento užsakymu susijusias paslaugas. Kitais atvejais Kliento asmens duomenys gali būti atskleisti, kai to reikalauja kompetentinga Valstybės institucija LR įstatymų numatytais atvejais arba atskiru rašytiniu Kliento sutikimu.

2.7. Pardavėjas įsipareigoja užtikinti Kliento asmens duomenų apsaugą LR įstatymų numatyta tvarka.

3. PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIS
3.1. Pardavėjo užsakymo patvirtinimas, Klientui pateikus užsakymą prieš tai susipažinus ir sutikus su šiomis taisyklėmis, yra prilyginamas pirkimo-pardavimo sutarties sudarymui. Nuo to momento, Klientas yra įpareigotas už užsakytas prekes atsiskaityti tuo metu nustatytomis kainomis ir šias prekes priimti.

3.2. Sutartis yra laikoma įvykdyta, kai Klientas atsiskaito už prekes ir jas gauna.

3.3. Šios sutarties neatskiriama dalimi laikomas priedas, t.y. patvirtintas užsakymas, kurį gauna Klientas elektroniniu paštu, su jame nurodyta informacija.

3.4. Sutartis yra nutraukiama, kai užsakymas yra atšaukiamas vienos iš sutarties šalių arba kai Kliento pagrįstas reikalavimas grąžinti visus (dalį) už prekę sumokėtus pinigus, keisti prekę į tokią pat tinkamos kokybės prekę, per protingą laiką pašalinti prekės trūkumus arba atlyginti trūkumų pašalinimo išlaidas, jei pašalino pats ar trečiųjų asmenų padedamas, yra patenkinamas.

3.5. Kaskart pateikiant užsakymą sudaroma nauja pirkimo-pardavimo sutartis.

4. APMOKĖJIMO TVARKA

4.1. Mokestis už transportavimą nurodomas, kai suformuojamas užsakymas, iki jo patvirtinimo.

4.2. Klientas už užsakytas prekes atsiskaito išankstiniu būdu per SEB.lt sistemą. Tai patikima, saugi ir sparti internetinių atsiskaitymų sistema. SEB.lt paslaugų vartotojai yra apsaugoti nuo duomenų vagysčių ir praradimų, nes operacijų saugumas užtikrinamas naudojant pažangiausias informacijos technologijas.

4.3. Pardavėjas įsipareigoja suteikti teisingą informaciją, būtiną visiškai atsiskaityti už užsisakytas prekes, tačiau neprisiima jokios atsakomybės dėl bankų nekokybiškų paslaugų ir su tuo kylančių nuostolių. Taip pat pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės kilusios dėl Kliento padarytų klaidų formuojant ir vykdant pavedimą (pvz. neteisingo sąskaitos numerio įvedimo, neteisingai pateikto užsakymo kodo ir kt.) ir su tuo kilusių nuostolių.

5. PREKIŲ UŽSAKYMAS
5.1. Suradę pageidaujamą prekę ir išsirinkę norimą pakuotės dydį ir skonį spauskite mygtuką „Į krepšelį”. Po paspaudimo prekė bus nusiųsta į Jūsų prekių krepšelį, o Jūs toliau galite rinktis prekes.

5.2. Jei šiuo metu kažkurios prekės neturime, tada prie jos rašoma „Laikinai nėra”.

5.3. Prekių kiekį krepšelyje visada galite matyti dešiniajame krašte viršuje, laukelyje „Krepšelis”. Bet kuriuo momentu paspaudę ant „Krepšelis”, galėsite pasitikslinti, kokios prekės jau yra Jūsų prekių krepšelyje. Jei nusprendėte vienos ar kitos prekės nepirkti, tada paspauskite šalia esantį užrašą „pašalinti” ir prekė bus pašalinta iš krepšelio.

5.4. Norint padidinti tos pačios prekės skaičių stulpelyje „Kiekis” įveskite norimą skaičių ir didinkite/mažinkite jį su atitinkamais mygtukais.

5.5. Žemiau, po prekių sąrašu, matysite kiek turėsite mokėti už pristatymą ir kokia yra galutinė užsakymo suma.

6. PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS
6.1. Pristatymo kaina priklauso nuo to kokias pristatymo paslaugas pasirinksite.

6.2. Kartu su užsakytomis prekėmis Klientas gauna ir sąskaitą faktūrą.

6.3. Užsakymai priimami kasdien, tačiau vykdomi tik darbo dienomis.

7. PREKIŲ GARANTIJOS
7.1. Pardavėjas pareiškia, kad prekės atitinka šioms prekėms keliamus įprastus kokybinius reikalavimus. Kiekvienos parduotuvėje parduodamos prekės bendros savybės pateikiamos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

7.2. Pardavėjas neatsako už tai, jeigu parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realių šių prekių savybių dėl Kliento naudojamų ryšio priemonių perteikiamo vaizdo ypatybių. Taip pat pačių pakuočių išvaizda gali skirtis nuo vaizduojamų svetainėje.

7.3. Pardavėjas nėra atsakingas už prekių kokybės pablogėjimą, jei Klientas ar asmenys, kuriems Klientas perdavė prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė prekių transportavimo, laikymo, naudojimo ir / ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti prekių perdavimo metu ar prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas Kliento ar kitų asmenų, kuriems Klientas perdavė prekes, veiksmų.

8. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

8.1. anivet.lt internetinėje parduotuvėje įsigytą prekę galite pakeisti ar grąžinti ne vėliau, kaip per 14 dienų nuo prekės pristatymo/atsiėmimo dienos.

8.2. Dėl prekės keitimo ar grąžinimo prašome kreiptis darbo dienomis nuo 10:00 iki 17:00 val. telefonu +(370) 671 55300 arba el. paštu info@anivet.lt

8.3. Prašome raštu nurodyti pageidaujamą grąžinti prekę, užsakymo ar pardavimo sąskaitos numerį, grąžinimo priežastį.

8.4. Prekės keitimo atveju nurodykite pageidautiną prekę.

8.5. Kai prekė grąžinama ar keičiama ne dėl pardavėjo kaltės, grąžinimo išlaidos tenka Klientui.

8.6. Kai prekė grąžinama dėl netinkamos kokybės arba Klientui gavus ne tą prekę, kuri buvo užsakyta, pardavėjas savo lėšomis pakeis netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke ar ta preke, kuri Kliento buvo užsakyta.

8.7. Klientui raštu atsisakius prekės keitimo paslaugos, pardavėjas grąžina už prekę sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo prekės grąžinimo dienos pardavėjui. Pinigai grąžinami į banko sąskaitą, iš kurios buvo priimtas Kliento užsakymo apmokėjimas.

8.8. Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumai atsirado dėl to, kad Klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.

9. GRĄŽINTI PREKĘ ARBA PAKEISTI KITA GALIMA

9.1. Kai prekė buvo nenaudota ir nėra praradusi prekinės išvaizdos.

9.2. Kai prekė nebuvo atidaryta.

9.3. Kai Klientui pristatyta ne ta prekė, kuri buvo užsakyta.

9.4. Kai prekės pakuotė transportavimo metu buvo pažeista ar praradusi prekinę išvaizdą.

9.5. Kai prekė nekokybiška.

10. GRĄŽINAMA AR KEIČIAMA PREKĖ PRIVALO BŪTI

10.1. Nenaudota, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.

10.2. Švari, originalioje ir tvarkingoje pakuotėje, su nepažeista apsaugine plėvele bei etikete.

10.3 Saugiai supakuota (pageidautina pardavėjo pristatytoje pakuotėje).

10.4. Pristatyta pardavėjo nurodytu adresu.

11. ŠALIŲ TEISĖS, PAREIGOS IR ATSAKOMYBĖ
11.1. Klientas turi teisę: įsigyti parduodamą prekę parduotuvėje nurodyta kaina taisyklėse nustatyta tvarka, atsisakyti prekės pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojant ryšio priemones, pranešdamas pardavėjui raštu apie tai per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos, jeigu daiktas nebuvo sugadintas ar jo išvaizda iš esmės nepasikeitė, išskyrus atvejus, kai sutartis sudaryta dėl pagal individualų Kliento užsakymą pagamintų prekių.

11.2. Klientas įsipareigoja naudodamasis pardavėjo teikiamomis paslaugomis parduotuvėje vadovautis ir laikytis šiose taisyklėse nustatytų nuostatų, neatskleisti savo prisijungimo duomenų tretiems asmenims, šiose taisyklėse nustatyta tvarka užpildytus užsakymus pateikti pardavėjui, taisyklėse nustatyta tvarka atsiskaityti su pardavėju už nupirktas prekes, pasikeitus asmens duomenims, kurie pateikti registracijos formoje, šiuos duomenis nedelsiant atnaujinti bei susipažinti su parduotuvės taisyklėmis.

11.3. Pardavėjas turi teisę: bet kada sustabdyti parduotuvės veiklą; pakeisti, atnaujinti ir taisyti taisykles. Keisti parduodamų prekių asortimentą ir kainas; Klientui tyčiniais veiksmais kenkiant parduotuvei ar pardavėjui, be įspėjimo apriboti ar panaikinti Kliento registraciją ir galimybę naudotis parduotuvės teikiamomis paslaugomis; anuliuoti Kliento užsakymą, kai Klientas vėluoja atsiskaityti, užsakydamas prekes arba užsakymas yra pateiktas netikslus ar neteisingas.

11.4. Pardavėjas įsipareigoja: parduoti prekes ir teisės aktų nustatyta tvarka išduoti Klientui, atsiskaičiusiam už jas, prekių pirkimą-pardavimą patvirtinantį dokumentą; parduoti prekes kartu ir pristatyti užsakytas prekes taisyklėse nustatytomis sąlygomis; suteikti valstybine kalba Klientui būtiną, teisingą ir visapusišką informaciją apie parduodamą prekę; taisyklėse numatytomis sąlygomis sudaryti galimybę Klientui naudotis parduotuvės teikiamomis paslaugomis.

11.5. Klientas atsako už pateiktų savo asmens duomenų teisingumą bei prisijungimo duomenų saugojimą ir neatskleidimą tretiems asmenims.

11.6. Klientas atsako už savo veiksmus atliktus internetinėje parduotuvėje.

11.7. Pardavėjas nėra atsakingas už nuostolius kurie atsirado dėl to, jog Klientas nesusipažino su šiomis taisyklėmis, nors tokia galimybė buvo suteikta.

11.8. Pardavėjas neatsako už parduotuvėje kitų trečių šalių skelbiamą reklamą ir joje esančios informacijos teisingumą.

11.9. Šalys susitaria, kad kilus vienos iš šalių atsakomybei, kaltoji šalis kitai šaliai atlygina tiesioginius nuostolius.

12. KITOS NUOSTATOS
12.1.Griežtai draudžiama be internetinės parduotuvės raštiško leidimo kopijuoti ar kitaip platinti anivet.lt esančią informaciją.

12.2. Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, o šiose taisyklėse numatytiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

12.3. Šalys įsipareigoja visus kylančius ginčus dėl taisyklių vykdymo spręsti derybų būdu. Neišsprendus ginčo derybų būdu, ginčai nagrinėjami teisme. Prisiregistruodamas prie šios svetainės Klientas patvirtina, kad supranta, jog puslapyje pateikta informacija negali būti laikoma rekomendacijomis gydymui, o svetainėje esantys maisto papildai nėra vaistai ir nėra skirti gydyti ligas ar jas diagnozuoti. Visos šioje internetinėje svetainėje išdėstytos mintys ir aprašymai yra autorių nuomonė arba papildų gamintojų apibendrinta informacija. Tinklapyje perteikta informacija neatstoja gydytojo ar mitybos specialisto patarimų.