PREKIŲ GARANTIJOS

  • MB AniVet (toliau – Pardavėjas) užtikrina, kad parduodamos prekės atitinka šioms prekėms keliamus įprastus kokybinius reikalavimus. Kiekvienos parduotuvėje parduodamos prekės bendros savybės pateikiamos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
  • Pardavėjas neatsako už tai, jeigu parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realių šių prekių savybių dėl Pirkėjo (toliau – Kliento) naudojamų ryšio priemonių perteikiamo vaizdo ypatybių. Taip pat pačių pakuočių išvaizda gali skirtis nuo vaizduojamų svetainėje.
  • Pardavėjas nėra atsakingas už prekių kokybės pablogėjimą, jei Klientas ar asmenys, kuriems Klientas perdavė prekes, jas naudojo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos, nesilaikė instrukcijose nurodytų reikalavimų, pažeidė prekių transportavimo, laikymo, naudojimo ir / ar sandėliavimo taisykles, taip pat, jeigu matomi prekių įpakavimo ar kiti išoriniai defektai, raštu neaptarti prekių perdavimo metu ar prekių kokybės pablogėjimas yra sukeltas Kliento ar kitų asmenų, kuriems Klientas pardavė prekes, veiksmų.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

  • Klientas (Pirkėjas) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų nuo prekės pristatymo dienos (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Sumokėti pinigai, įskaitant Kliento apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo Kliento pranešimo apie pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą, tačiau Pardavėjas turi teisę negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta.
  • Dėl prekės keitimo ar grąžinimo prašome kreiptis darbo dienomis nuo 10:00 iki 17:00 val. telefonu +(370) 671 55300 arba el. paštu info@anivet.lt
  • Prašome raštu nurodyti pageidaujamą grąžinti prekę, užsakymo ar pardavimo sąskaitos numerį.
  • Prekės keitimo atveju nurodykite pageidautiną prekę.
  • Kai prekė grąžinama ar keičiama ne dėl Pardavėjo kaltės, grąžinimo išlaidos tenka Klientui.
  • Kai prekė grąžinama dėl netinkamos kokybės arba Klientui gavus ne tą prekę, kuri buvo užsakyta, Pardavėjas savo lėšomis pakeis netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke ar ta preke, kuri Kliento buvo užsakyta.
  • Klientui raštu atsisakius prekės keitimo paslaugos, Pardavėjas Klientui grąžina už prekę sumokėtus pinigus per 14 dienų nuo Kliento pranešimo apie keitimo paslaugos atsisakymą. Pinigai grąžinami į banko sąskaitą, iš kurios buvo priimtas Kliento užsakymo apmokėjimas.
  • Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumai atsirado dėl to, kad Klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.

Grąžinti prekę arba pakeisti kita galima, jei:

  • Prekė buvo nenaudota ir nėra praradusi prekinės išvaizdos.
  • Prekė nebuvo atidaryta.
  • Klientui pristatyta ne ta prekė, kuri buvo užsakyta.
  • Maisto prekės pakuotė transportavimo metu buvo pažeista ar praradusi prekinę išvaizdą.
  • Prekė nekokybiška.

Grąžinama ar keičiama prekė privalo būti:

  • Nenaudota, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
  • Švari, originalioje ir tvarkingoje pakuotėje, su nepažeista apsaugine plėvele bei etikete.
  • Saugiai supakuota (pageidautina Pardavėjo pristatytoje pakuotėje).
  • Pristatyta Pardavėjo nurodytu adresu.